Бастауыш сынып бірлестігінің ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ 2020-2021 оқу жылы
Шығармашылық тақырыбы: «Оқушы мен мұғалімнің шығармашылық әлеуетін құзыреттілік тұрғыда дамыта отырып , білім сапасын арттыру, дарынды тұлғаны қалыптастыру»
Оқу жылының басты міндеттері
- Оқу –тәрбие үрдісінің үндестігі.
- Жеке тұлғаға бағытталған білім беру үрдісін іске асыру мақсатында мұғалімдер мен оқушылардың зерттеушілік іс мәдениетін қалыптастыру.
- Дарынды оқушы қабілетін жетілдіруге жан-жақты жағдай жасау.
- Салауатты өмір салтын насихаттай отырып, білім беру.
- Білім беру ісінің сапалылығын негізге ала отырып, білім стандартының , мемлекеттік бағдарламаның, вариативтік бөлімінің орындалуын қатаң ескеру, диагностикалау
- Оқу жоспарының вариативтігі ( пәндер бойынша профильдік курсттарды енгізу), бағдарлы оқытуды толыққанды жүзеге асыру
- Барлық сыныптардағы (бастауыш орта жоғары ) білім беру ісіндегі жаңару үрдісінің сабақтастығы мен жүйелілігін жүзеге асыру
- Пән кабинеттерінің жаңа технологияларға сай материалдық –техникалық – әдістемелік жабдықталуын жалғастыру
І бөлім. Жалпыға бірдей білім беру туралы үкімет шешімінің орындалуы
Мақсаты: Жалпы оқумен қамту жұмыстарын жоғары деңгейде ұйымдастыру
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Орындаушы жауапты |
1. |
Жаңа оқу жылына оқу бөлмелерін бекіттіру, құжаттарын әзірлеу |
Тамыз-қыркүйек |
Кабинет меңгерушілері |
2. |
Бекітілген оқулықтар тізбесі бойынша оқушыларды оқулықпен қамту |
Қыркүйек |
Кітапханашы Сынып жетекшісі |
4. |
Қатаң бақылауға алынған құжаттардың (алфавиттік кітап, жеке іс қағазы ) жүргізілуін қадағалау |
Қыркүйек |
|
5. |
Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру құжаттарын (күнтізбелік, факультатив, тәрбие жұмысы жоспары) бекіттіру |
Қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі |
6. |
Санитарлық нормаға сәйкес сабақ кестесі, қоңырау кестесін жасау
|
Қыркүйек |
Оқу ісінің меңгерушісі,ӘБ жетекшісі |
7. |
Балалар жарақатының алдын алу мақсатында өмір қауіпсіздігі ережелерімен таныстыру |
Жыл бойы
|
Сынып жетекшілері |
8. |
Сыныптар бойынша оқу үлгерімін салыстыру мониторингі |
Әр тоқсан |
Пән мұғалімдері |
ІІ бөлім. Педагог кадрлармен жұмыс
Мақсаты: Педагог кадрлардың зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру арқылы кәсіби құзіреттілігін арттыру, өзін-өзі бағалау жұмыс жүйесін жетілдіру
№ |
Жұмыс мазмұны |
мерзім |
Орындаушы Жауапты |
1. |
Жаңа оқу жылына педагогикалық қызметкерлерге жүктемелерін таныстыру, бекіту (жүктеме, сынып жетекшілік, оқу кабинеті, факультатив) |
Қыркүйек |
Оқу ісінің меңгерушісі,ӘБ жетекшісі |
2.
|
Бастауыш сынып мұғалімдерінің курстан өтудің жоспарын жасау |
қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі |
3. |
Мұғалімдердің шығармашылық тақырыптары бойынша жеке жоспарларын тексеру |
қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі |
4. |
Бастауыш сынып бірлестігінің жылдық жоспарын құру |
қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі |
5. |
Жаңа технология оқу- тәрбие үрдісінде (бастауыш) |
қараша |
ІІІ бөлім. Шығармашылық ізденіс
Мақсаты: Оқушыларды шығармашылыққа баулу арқылы білім сапасын көтеру, жаңа технология элементтерін жүйелі пайдалану, педагогикалық жобаға ену, тәжірибе алмасу
№ |
Жұмыс мазмұны |
мерзім |
Орындаушы Жауапты |
1 |
Математикалық шайқас |
Қазан |
Бірлестік жетекшісі |
2 |
«Пәндік олимпиада-2020» |
Қазан |
Бірлестік жетекшісі |
3 |
Дарынды баламен жұмыс |
қазан |
сынып мұғалімдері |
4 |
Сыныптан тыс оқу |
Қараша |
1-2 сынып мұғалімдері |
5 |
Көркем жазу әлемі |
қараша |
Пән мұғалімдері |
6 |
Мәнерлеп оқу сайыстары |
қараша |
Пән мұғалімдері |
7 |
Тапқырлар әлемі |
желтоқсан |
сынып мұғалімдері |
8 |
Кітаптар сыр шертеді |
желтоқсан |
Бірлестік жетекшісі |
9 |
Ғаламтор арқылы сайыстарға қатысу |
қаңтар |
Пән мұғалімдері |
10 |
«Әр сабақ – бір әлем» |
қаңтар |
сынып мұғалімдері |
11 |
«Бастауыш сынып » апталығы |
Ақпан |
Бірлестік жетекшісі |
12 |
Досыммен бірге оқимын |
ақпан |
Пән мұғалімдері |
13 |
Мәнерлеп оқу сайысы |
Наурыз |
Бірлестік жетекшісі |
14 |
Кішкентай ақын |
Наурыз |
Пән мұғалімдері |
15 |
Сыныптармен сайыс |
Сәуір |
Пән мұғалімдері |
16 |
Менің ойым |
Сәуір |
сынып мұғалімдері |
17 |
Менің ойыншықтарым |
Мамыр |
Пән мұғалімдері |
18 |
Қорытынды |
мамыр |
Бірлестік жетекшісі |
ІVбөлім. Оқу-әдістемелік жұмыс
Мақсаты: Білім сапасына әсер ететін оқытудың әр түрлі тиімді тәсілдерін жүйелі қолдану арқылы педагогикалық үрдіс субьектілерінің зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру
№ |
Жұмыс мазмұны |
мерзім |
Орындаушы Жауапты |
|
Сабақта және сабақтан тыс уақытта қабілеті жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмыс жүйесінің бағдарламасын жасау |
Қазан |
Пән мұғалімі Пән бірлестік жетекшісі |
|
Үйірме жоспарларын бекіту, жұмыс кестесін құру |
Қыркүйек |
|
|
Оқушылардың білім деңгейін анықтау жұмыстарының (әкімшілік диктант, бақылау, тест, білім кесінділері) кестесін құру |
Қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі |
|
Тақырыптық бақылау, диктант жұмыс кестесін құру |
Қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі |
|
Kundelik.kz журналдарының жүргізілуін тексеру |
Ай сайын |
Бірлестік жетекшісі |
|
Оқушы дәптерлерінің (жұмыс дәптері, бақылау дәптері, жазба жұмыс дәптері, т.б.) жүргізілуі, орфографиялық талапқа сай толтырылуын бақылау, тексеру |
Тоқсан сайын |
Бірлестік жетекшісі |
|
Оқушы күнделіктерін тексеру |
Тоқсан сайын |
Бірлестік жетекшісі |
|
Сабақта және сабақтан тыс уақытта оқуы орташа деңгейдегі оқушылармен жүргізілетін жұмыс жүйесінің есебі |
Ақпан |
Пән мұғалімі Пән бірлестік жетекшісі |
Бастауыш сынып ӘБ 2020-2021 оқу жылына арналған отырыстар жоспары.
№ |
Өткізілетін іс – шаралар мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
Дәлелдеме |
1 |
1. 2019-2020 оқу жылындағы ӘБ жұмысының есебі 2. 2020-2021 о.ж ҚР жалпы білім беретін мектептерінде және білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы. Әдістемелік нұсқау хатпен, нормативтік құжаттармен және оқу бағдарламасымен танысу. 3.Сыныптар бойынша факультатив сабактарды карастыру 4. Әдістемелік бірлестігінің жоспарын қарастыру |
тамыз |
ӘБ жетекшісі,мұғалімдер |
хаттама |
2 |
1.Дарынды және талантты оқушы деген кім? сыныптар бойынша оқушыларды анықтау 2. І–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. 3. 2-4 сынып оқушыларының күнделіктерін тексеру нәтижесі. 4.Бастауыш сынып апталығының қорытындысы. |
қараша |
ӘБ жетекшісі,мұғалімдер |
хаттама |
3 |
1. Жаңартылған бағдарлама білім берудің жаңа мазмұны? Баяндама 2. ІІ–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. І тоқсанның бақылау жұмыстармен салыстыру, қорытындысын шығару. 3.Әртүрлі мәселелер |
қаңтар |
ӘБ жетекшісі,мұғалімдер |
хаттама |
4 |
1. ІІІ–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. «2»-тоқсанның бақылау жұмыстармен салыстыру қорытындысын шығару. 2. Оқу машығын тексеру 2-4 сынып. 3.1 сынып оқушыларының дәптерлерін тексеру нәтижесі. 4. Бастауыш сыныптарының бақылау жұмыстарының қорытындысы |
наурыз |
ӘБ жетекшісі,мұғалімдер |
хаттама |
5 |
1. IV–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. ІІІ тоқсанның бақылау жұмыстармен салыстыру қорытындысын шығару. 2. Бастауыш сыныптарының әкімшілік бақылау жұмыстарының қорытындысы. 3. Келесі оқу жылына жоспар құрастыру.
|
мамыр |
ӘБ жетекшісі,мұғалімдер |
хаттама |
ӘБ жетекшісі: